Toimitalon vuokraus

Järjestätkö perhejuhlia tai etsitkö edustavaa kokoustilaa? Lohjan keskustan tuntumassa sijaitsee vuonna 1926 rakennettu entinen suojeluskuntatalo, nykyinen rauhanyhdistyksen toimitalo.

Taloa vuokrataan yksityistilaisuuksiin ja se soveltuu hyvin perhejuhliin. Juhlatilaisuuksia varten istumapaikkoja pöydän äärellä saadaan tilaan sovitettua 120. Tilassa voidaan järjestää myös seminaareja. Saliin sopii istumaan penkkeihin 150 henkilöä. Yhdistyksellä ei ole pitopalvelua, mutta keittiö, astiat ja pöytäliinat ovat tilaisuuden järjestäjän käytössä. Toimitalo on päihteetön tila.

Tilavaraukset ja tiedustelut: ravintolatoimikunta@lohjanrauhanyhdistys.fi

p. 050-3274 749 / Hanna Mikkola

Koko tila (sali, kahvio ja keittiö) juhlakäytössä

120 henkilöä

Seurasali kokouskäytössä

150 henkilöä

voi käyttää kokoustarjoilun järjestämiseen

Kahvio juhla- tai kokoustilana

50 henkilöä

Hinnat

Koko tila juhlakäytössä (120 hlö)

Hinta jäsenille: 150 €/tilaisuus

Hinta ei-jäsenille: 330 €/tilaisuus

Juhlaliinat saliin ja noutopöytään

Hinta: 120 €

Seurasali kokouskäytössä (150 hlö)

Hinta jäsenille: 20 €/ h, maksimihinta 120€

Hinta ei-jäsenille: 40 €/ h, maksimihinta 150€

Kahvio ja keittiö  (50 hlö)

Hinta jäsenille: 50 €/ tilaisuus

Hinta ei-jäsenille: 100 €/ h

Liinat kahvion pöytiin

Hinta: 50 €

Muut ehdot

Tilaisuuden varaamisen yhteydessä varaaja nimeää henkilön, joka vastaa tilojen käytöstä näiden sopimusehtojen mukaan sekä henkilön, joka vastaa keittiöstä.

Vuokraajan vastuulla on tilan siivous. Siivouksen voi tehdä omatoimisesti tai tilata Rauhanyhdistyksen nuorilta. Kalusteet tulee tulee jättää alkuperäisille paikoilleen.

Siivouksen hinnat:

Sali 150€

Kahvio 150€

Keittiö 250€

Mikäli kiinteistölle, kalustolle tai irtaimistolle aiheutuu vahinkoa tilaisuuden johdosta, on käyttäjä vastuussa vahingosta.

Tilojen käytössä toivotaan huomioitavan tilan luonne. Päihteiden käyttö tiloissa ei ole sallittu.