Lohjan Rauhanyhdistys

Kuuntele seuroja sunnuntaisin klo 15

Ajankohtaista - tilaisuudet ainoastaan netin kautta 31.1.2021 asti

Seurat, juhlat ja muut tilaisuudet järjestetään nettilähetyksinä sekä raamattuluokat järjestetään etäraamattuluokkina 31.1.2021 asti. Katso tarkemmin nettisivujen toimintakalenterista.

Kevään 2021 tiedotuslehden teko on loppusuoralla. Jos haluat itsellesi painetun version, täytä oheinen tilauslomake.

Painetun lehden lisäksi tiedotuslehdestä julkaistaan samansisältöinen sähköinen versio, joka lähetetään Lohjan Ry:n Info- Whatsapp-ryhmään sekä sähköpostilistojen kautta. Sähköinen versio pyritään julkaisemaan 31.12.2020 mennessä. Painettu versio julkaistaan tammikuun alkupuolella. Lehtien jakelu järjestetään pyhäkoulupiireittäin.

Täytä oheinen tilauslomake, mikäli haluat itsellesi painetun tiedotuslehden. Pääset tästä tilauslomakkeelle: https://forms.gle/py2DqVDyFkvpSaGw9

Tiedotusryhmä

Tervetuloa seuroihin!

Lohjan Rauhanyhdistys ry järjestää seuroja ja muita tilaisuuksia, joiden keskeisin sanoma on saarna syntien anteeksiantamisesta. Yhdistyksen tilaisuuksiin ovat kaikki lämpimästi tervetulleita.

Seuroja järjestetään Lohjan toimitalon lisäksi säännöllisesti Vihdin seurakuntatalolla ja Nummelan kirkossa. Läntisen Uudenmaan muissa kirkoissa seuroja on noin kerran vuodessa. Tarkemmat ajankohdat löytyvät toimintakalenterista.

Rauhanyhdistykset ovat vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen paikallisyhdistyksiä. Lisätietoja vanhoillislestadiolaisuudesta ja rauhanyhdistysten toiminnasta saa osoitteesta rauhanyhdistys.fi

Jeesus käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että juuri hänet Jumala on asettanut elävien ja kuolleiden tuomariksi. Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa hänen nimensä voimasta syntinsä anteeksi. (Ap.t. 10:42-43).